Tuesday, June 7, 2011

aLL in one

salam dan selamat sejahtera semua....

hari ni 07/06/2011

genap la sebulan aku kt ofiz baru ni.....

al-so far so good la bagi aku...

sebenarnya...bkn tentang opiz br aku nk cerita...

aku...ermmm....

aku...rindu...

rindu..kepada...



monyet dua ekor ni...hehehe



ni anak buah aku...

yang kakak bernama......



dayang @ nur atikah najwa a.k.a WAWA



masuk ni dah 2 tahun lbh umur dia...aku pn x sure..cuma yang aku ingat..beberapa bulan lepas dia lahir..aku terpaksa pergi menyahut seruan JPA untuk berkhidmat di semenanjung....

yang ni dh pandai bercakap dah...dulu aku jeles bila dengar kawan2 aku bercakap dengan anak buah or adik2 or baby2..comel sangat..tapi bila wawa dah pandai bercakap..aku apa lagi..ambil kesempatan ni untuk menebus rasa kejelesan aku dulu...siap 3g lagi



kakak aku cakap yang wawa sekarang dah ikut perangai aku...iaitu...kuat gelak kan orang,kuat sakat orang,suka lawan mak aku...suka buat benda mencabar..hahahaha..yang paling penting kakak aku cakap perangai wawa sejibik perangai aku masa aku kecik..aku tahu mesti kakak aku sakit hati nak handle wawa sebab dulu masa aku kecik kakak aku cakap,dalam banyak2 adik dia,aku yang paling dia tak tahan..menyakitkan hati je...hihihi


yang second pula.....


nur aleesya nadia a.k.a NADIA


nadia ni, raya tahun lepas je aku jumpa dia...berebut orang nak pegang...dulu masa wawa kecik semua orang nak pegang..tapi sekarang disebabkan wawa dah besar n nadia yang kecik so semua pergi kat nadia...

nadia lahir waktu aku dah bertapa di bumi semenanjung ni...kakak aku ada la cerita yang dia tengah mengandung...so aku pun buat macam biasa je la kan...bukan aku boleh tolong dia pun..dia kat sarawak aku pula kat semenanjung....

tiba2 satu pagi setelah 9 bulan....
bapa aku call....dia beritahu aku yang kakak aku dah selamat melahirkan anak kucing..eh..salah... anak dia...

nak cerita panjang pun..keje berlambak kat meja ni...aku selitkan gambar je la..so enjoize...




wawa tengah tolong gosok baju adiknye



nadia yang ehmmm....cumil











wawa,nadia n their aunty...





my sista




my sista n her hubby



me n my couz..time muda2..hehehe




dad






my lil bro


my lil sista



me n incik farid





my older bro




my bro



my parentzz




nadia n my couz






P/S : dengar2 kakak aku pregnant lagi..huhuhuhu



2 comments:

  1. comel kan..hehehe..tengok mak cik nye la..huhuhu..x de la

    ReplyDelete