Friday, June 17, 2011

beri-beri day

salam...

kisah cuti-cuti malaysia aku


baru-baru ni aku pergi cameron highland dengan kazen2 aku .......kami bertolak dari kl ni pukul 10 malam..n sampai cameron pukul 3 pagi..sampai2 je cameron, awal2 dh 'booking' toilet lepas cek in hotel..huhu.. pergh...sejuk sey...

masuk ni dah 2 kali aku pergi cameron..walaupun aku dah prepare bawa baju sejuk tapi setebal-tebal baju tu..tetap juga sejuk....memang shook la duk cameron..jimat bil air cond..huhuhu




dalam letih2 tu sempat ambik gambar..siap bagi peace lagi.


aku pergi situ ngan family kazen aku...sebab adik2 dia datang dari kpg. so kami bawa jln2 la...sebelum ni kami bawa dorang kat midvalley,masjid jamek,nilai and others....

so enjoyzz da pix...




hehehe




first place


gambar buah beri2 pertama aku ambik



nak jadi beri2....




nak makan ni nanti....


hasilnya


duduk berehat jap




ni yang aku nak makan dari tadi....dapat juga aku makan..
kazen aku cakap dia terasa
seperti ct nurhaliza waktu makan macam ni..hahahaha











lepas berehat ,sambung lagi pergi kebun bunga


cumil nye kaktuz



rama2 tersorok..huhuhu















kebun sayur




tak nak balik!!!



nak ambik juga...




waktu nak tinggal kan beri2 farm




next place..tea time...




tak nak turun sebab jauh




antara hadiah yang aku beli untuk kakak aku

memang best la..hilang stress aku...lain kali nak pergi lagi..sape nak ikut??angkat kaki..hehehe...

minggu depan incik farid nak bawa aku pergi melaka..YES! tak sabar nye...

p/s:
boleh sesiapa bgtau tak ape tempat best kat melaka ?

No comments:

Post a Comment