Friday, July 29, 2011

the result

salam

petang ni aku nak kongsi pengalaman
selepas 3 minggu menggunakan PB
iaitu Premium Beautiful + Lacto-lite

Selepas aku pakai PB ni,
aku rasa macam bertambah yakin dengan diri sendiri...
aku bebas untuk memilih pakaian
berbanding sebelum memakai PB

ye la..
takkan la terus ade perubahan mendadak kan..
mesti la berubah sikit-sikit.

tapi kalau ada yang tahu tentang PB ni,
mesti korang tahu yang
LB, LG, dan WN ada 3 cangkuk

kalau dulu aku pakai cangkuk yang ke -3,
tapi selepas beberapa minggu
aku dah boleh pakai cangkuk ke-2..huhuhu

perut aku pun dah tak macam perempuan pregnant...

kalau dulu,
asyik betul kan baju takut orang nampak perut @ lemak,