Tuesday, July 5, 2011

dilema??

good morning everyone...

hari ni aku tersangat-sangat hepi sebab

aku dapat....

dapat...tiket free ke...




movie ni....

aku baru je terima SMS tentang tiket ni petang semalam....
aku ingat,aku tak kan dapat tiket free ni sebab 1st time try ikut contest2 ni...
walaupun 1st time ikut tapi nama aku dalam list pemenang tu dapat 2 kali......
......satu no.36 & satu lagi no.89....

masa dapat SMS , punya la hepi sebab dapat.....

mula2 aku dapat SMS kata movie ni kat THE CURVE...
aku tengok je THE CURVE,aku terus kata
" ahhh...konfirm tak dapat pegi ni..jauh sey..."..


tapi bila aku dapat SMS kedua...
ada perubahan pula..

kat WANGSA WALK la pula...

makin lebar senyuman aku...

mesti dapat pegi sebab dekat....

aku pun try tanya kawan aku yang duduk Bandar Baru Sentul iaitu mizz Cinderlala....

aku ingat la boleh pergi tengok movie tu...
tapi baru teringat yang aku ada hal penting yang nak diselesaikan...

erm..nampak nya tak dapat la aku pergi tengok movie ni malam nanti..
kalau hal penting tu beres dengan cepat...boleh la aku pergi...
tapi kalau tak beres2 juga sebelum pukul 7 malam.....melepas la aku....

Rugi nya......


p/s: minta2 la hal penting tu beres cepat.....hehehe

4 comments: