Tuesday, July 19, 2011

partners

salam

sebenarnya hari ni aku nak post tentang pencarian PARTNER aku


kan aku ada story yang aku tengah join biz PB sebelum ni...so di kesempatan ini aku nak share la dengan kengkawan yang lain.....

oleh kerana permintaan terhadap PB ni tinggi, aku tengah mencari biz partner untuk melengkapkan kumpulan aku...kelebihan yang boleh di di dapati kalau jadi biz partners ni adalah income yang amatlah menarik...

ni pun dekat nak raya kan, konfirm la banyak duit yang di perlukan






Income akan bermula dengan RM4500 sempena Hari Raya ni....so kalau tak dapat,melepas la kan...

Kalau bermula sekarang, income akan masuk sebanyak RM4500 ATAU LEBIH pada TENGAH BULAN DEPAN. konfirm persiapan raya tak kan menggunakan duit gaji bulan ni.....

Biz ni tak akan merugikan kerana mendapat permintaan yang tinggi dan ramai pakar yang telah menyertai biz ni...

so tunggu apa lagi...siapa cepat dia dapat...
siapa lambat dia terlepas...

BERMINAT :

SILA HUBUNGI ATHIRA 017 2358320

ATAU

EMAIL KEPADA dygathira@yahoo.com


No comments:

Post a Comment