Tuesday, July 19, 2011

LACTO-LITE


salam

aku nak cerita hari ni tentang produk ke-2 la pula....produk ni nama nye LACTO-LITE




LACTO-LITE ni menggabungkan kebaikan kultur hidup dan inulin untuk menjamin kesihatan sistem penghadaman.

LACTO-LITE =PENGHADAMAN BAIK + BADAN SIHAT


LACTO-LITE ni kelebihan nya:

1. Menggalakkan pertumbuhan bakteria baik dalam usus dan membantu penghadaman
2. Membantu penyerapan mineral dan vitamin
3. Melegakan sembelit
4. Melegakan simptom intoleransi laktosa






LACTO-LITE juga membantu:

1. Mencantikkan kulit
2. Membersihkan usus
3. Menyingkirkan toksik
4. Mengurangkan berat badan







PENGALAMAN


Pengalaman aku lepas mencuba LACTO-LITE , aku rasa macam tubuh aku ada perubahan.
Dulu bukan main lagi semput naik tangga berbagai,
lepas aku minum LACTO-LITE ni semput tu macam dah tak ada.
Berat aku pun dah kurang sikit demi sedikit.
Dulu masa mula-mula aku guna memang macam tak nak je minum
tapi lepas beberapa kali aku minum, mula terminat la pula nak minum banyak kali.
Tak cukup satu cawan.
Sekarang aku minum waktu sebelum breakfast, makan tengah hari dan makan malam.
Dah macam satu keperluan pula. Memang berbaloi-baloi.


So, apa lagi kawan-kawan....lebih-lebih lagi sekarang ada promosi.





BUY 3 BOX (RM150 /BOX) GET 1 FREE SHAKER

FREE POSTAGE


BERMINAT:

SILA HUBUNGI ATHIRA 017 235 8320

ATAU

EMAIL KEPADA dygathira@yahoo.com

No comments:

Post a Comment