Wednesday, June 9, 2010

mengantuk nye!!!!

mengantuk nye....mata aku dh mcm tergam pulak. tadi masa aku nk trn keje, aku mdi dlm keadaan mata tertutup...sejuk giler....dh la aku baru je mkn ubat batuk...aku dh kena satu penyakit ni...penyakit sesak nafas.nak tdo pun ssh...rasa mcm nak mati (mcm pernah mati je...hehhehe) tapi ni kenyataan. aku kena penyakit ni lps aku sembuh dr demam dl....effect kot. tapi dr aku tanggung penyakit ni, baik aku demam.sekurang2 nya sembuh.hehehehe


*boringz nye....aku pun x tau nk bt apa lg skarang. aku br je hbs bc novel " Bini aku tomboy ke?" . ...ok juga la crita dia...aku suka bc novel tomboy2 ni....sbb dl aku tomboy kot..skrang sejak berkawan dgn awekz2 kt tmpat aku study dl,aku dh berubah ckit2...mana x nya, brg2 semua pink je...make up...aku dl nk ambik mekanikal course tp mak aku mrh...dia lrg aku ambik. dia trs pg tkr course aku....dr mekanikal beralih kpd secretary...jauh 2 sampai pakwe aku pun tekejut...nk gelak ada juga aku masa 2 sbb aku x minat.



nasib aku baik sbb ada juga kwn aku ambik course 2.. start dr 2 la aku berkwn dgn bezfren aku skrng....kamceng tahap gaban BFF la kata org....nama team? BRATZ ala2 filem org puteh 2... aku tau la kami terikut2 kt org tapi dh kami suka BRATZ tu, nk bt mcm mana. janji hati suka bahagia...cewah




POSTER BRATZ, idea timbul dr filem ni la


rindu pulak aku kt kwn2 aku...rindu yg teramat....aku ada juga dgr khabar yg hujung bulan ni ada kwn aku cadang nk bt BRATZ REUNION! best giler la kalau betul...best nye...betul betul kaw, hehehehe...


kpd zieyra,nate,efa,ziela,aziah,ieja and fyn..thankx for being my BFF...love u all



kawan2 tercinta (fyn je x de)




ni pun favourite we all

p/s: aku saje je bt post ni...boring tahap cipan dh skarang....rasa nk bt karaoke pulak kt pjbt ni...(niat dlm hati je)

No comments:

Post a Comment