Tuesday, June 8, 2010

movie of da month



hujung minggu yg dh berlalu(x ingat bla...dh nyanyuk kot?) mlm sabtu tu,aku duk merenung siling, renung punya renung, renung lagi..(sampai bila nk renung ni?hairan aku) hehhehe...aku teringat la dgn kwn seangkatan aku kt kl ni....miss cinderlala....kalau dia cinderlala,aku pulak mermaid...perasan lbh ni..hehehe..ala, dlm group kami macam macam ada, mcm astro. ada cinderlala, mermaid, rapunzel, snow white, and belle dlm beauty and the beast...best kn...tapi snow white n belle tertinggal kt kpg halaman (apa yg aku melalut ni)

berbalik pada cerita td, aku call la miss cinderlala ni, aku ajak dia tengok wayang pada hari sabtu tu...nk tengok andartu terlampau...tengok sedutan dia sikit2 mcm best...tp aku x sound lg la ngn kwn aku ni....semua dh set..jumpa pulak kat Times Square (TS) . dh lama x pg sana.

tengah hari tu, aku pergi la TS daripada kl sentral. aku guna monorel dari kl sentral hingga ke Imbi...dkt sikit nk pergi TS..di sebabkan aku lama x pg TS, boleh pulak aku sesat, cari jalan nk masuk ke TS, aku round2 lbh kurang 10 minit baru jumpa jln masuk.

lps je jumpa miss cinderlala, kami pun terus pergi kaunter tiket. miss cinderlala ni pulak nak tengok Prince of Persia...aku cakap aku nk tengok Andartu Terlampau. aku nk berkeras, takut pulak kalau tiba2 miss cinderlala nangis kat situ. kalau nangis x pe juga, kut2 dia duk tergolek2 sambil hentak kaki aku nk buat mcm mana? heheheehe(jgn marah miss cinderlala)

mula-mula aku rasa x best plak terpaksa masuk pawagam, tapi bila cerita Prince of Persia tu start, awal2 lagi aku dh kagum...melopong mulut aku...hahahah..tapi aku sumbat dengan meatball...kenyang fuh...cerita baru start tapi makanan aku dh nak hbs..memang best la cerita dia...tak merugikan aku yang "terpaksa" tengok ni.

bagi sesape yg belum tengok, pergi la tengok...BEST WOOOOO

No comments:

Post a Comment