Tuesday, June 8, 2010

movie baru pulak


minggu lps, aku boring pulak duduk kat rumah, aku ajak la sorang housemate aku pergi tengok wayang...sejak aku bekerja ni, tengok wayang boleh dikira satu hobi baru pada aku...dulu aku tak pandai tengok wayang, budak baik la katakan, duduk rumah memanjang ( yeke budak baik?) apa2 pun, aku ni memang teringin sangat nak tengok cerita Lagenda Budak Setan (LBS) ni.

aku tengok mcm best je. aku teringin nak tengok sbb aku suka tengok rambut farid kamil dlm cerita tu.heheheh





hensem kan?hehehehe...dulu aku memang minat giler2 tahap dewa kt farid kamil ni tapi sekarang dh kurang dh sbb???? sbb aku minat.....jeng jeng jeng


berbalik kpd LBS td, aku ni sbnrnya x pernah baca novel dia...maklum la dl budak sekolah,mana ada duit nak beli novel. beli buku komik pun takut2. takut kena sound oleh mak..garang wooo. aku pernah dgr org cakap cerita LBS ni best, aku pun nak tengok sendiri, x puas hati kalau dgr dari mulut org. aku pun tengok la...slps aku tengok, aku simpul kan cerita dia sebagai BEST juga la(ni pendapat aku,takut pulak ada yg marah nanti)

nak cakap lebih2, mcm tak baik pulak sbb pelakon2 malaysia ni selalu nya buat lakonan mereka bersungguh2...tapi memang best la. one thumbs up for LBS.

No comments:

Post a Comment