Tuesday, August 16, 2011

setelah sebulan


salam

pagi ni aku nak kongsi sesuatu....

pernah tak korang rasa down sebab tubuh badan?

aku pernah sebab masa aku sekolah rendah sampai tingkatan 3, badan aku ok...
lepas aku masuk je tingkatan 5 dan seterusnya,
bentuk badan aku mula berubah menjadi berisi......


masa aku badan kecil memang la senang je kan nak cari baju...
ha bila dah berisi, berat pula degil nak turun2...
baru la rasa susahnya nak cari baju sampai kena cari saiz XL....


tapi sekarang, setelah sebulan aku menggunakan PB dan Lactolite....
aku dah yakin untuk menyarungkan baju2 yang aku suka...


paling aku tersenyum lebar bila aku bongkar balik baju yang
dah tersimpan dalam beg pakaian aku yang aku tak sentuh dari bulan januari lalu,
semua nya aku boleh pakai dengan ada nya PB...
.sampai aku rasa malu pula nak pakai sebab SEKSI.....huhuhu


dan paling memuaskan hati aku apabila
Encik Farid mengatakan bahawa dia senang hati dan suka dengan perubahan yang terjadi..
kalau dulu...macam2 yang dia tegur..
" perut buncit la...punggung rata la..." semua dia tegur
tapi sekarang dia cakap
" bagus2...ada perubahan...dah nampak elok dah dari sebelum ni..
ni yang buat takut nak pergi jauh2 ni.." hahahaha...

aku malas nak cerita panjang..so enjoy da pix...

SEBELUM PAKAI PB












SELEPAS PAKAI PB












macam mana hasilnya?huhuhu.....

berat badan aku dah turun 11 kg tak sampai sebulan..
.sekarang aku tengah berusaha untuk mengurangkan lagi berat badan..huhuhu...

usaha mesti ditingkatkan lagi
dan raya ni pasti aku beraya sakan..hahahaha....


No comments:

Post a Comment