Thursday, August 25, 2011

wayang time


salam...

hari ni nak kongsi pasal wayang pulak...

pada 23/08/2011
aku pergi ke midvalley untuk jumpa dengan encik farid..
nak buat date the THE CARS 2
aku tak sempat pun nak ambik gambar dengan dia....
dia dah selamat sampai kat bumi kenyalang petang semalam




cerita ni best...memang best...untuk hilangkan tension



pada 24/08/2011

aku pergi ke KLCC pula nak tengok movie THE SMURF
cerita ni memang best sangat2..
semalam sedang aku round2 dengan kazen aku n kak faiz..
aku ternampak



tapi aku tak ambik gambar dengan dorang berdua ni la....sebab aku tak minat
tapi diana memang cantik....farid pula....ermmm....dengan jambang dia...
ermmm...macam tak kemas la pulak...

apa2 pun..memang susah nak cari tempat nak berbuka puasa kat KLCC..penuh..full house...
last2 kami makan kat restoran vietnam....
sempat la juga aku ngan kazen aku bergambar...
dah la waiters2 nye lelaki yang hensem2..fuh..

masa aku nak tunggu pukul 9, aku pun bergambar la kat poster THE SMURF tu...
dalam aku asyik2 bergambar,
datang la 2 makhluk tuhan yang hensem ni...

HAFIZ HAMIDUN DAN MUAZ MUZIKFM

memang hensem la muaz tu....
terjatuh tangga aku..eh..terjatuh cinta
tapi cepat2 ingat encik farid balik...hehehehe...

ni nak share gambar malam tadi tapi aku combine semua la
sebab kalau satu2 lambat sebab gb dia besar...so.....
enjoice........


















1 comment: