Monday, August 22, 2011

turun berat badan?


salam

sebelum ni aku ada post mengenai penurunan berat badan aku...
ramai la juga yang tertanya2 cara nya...
sekarang aku nak post balik apa yang aku ambik untuk turun kan
berat badan tanpa sebarang masalah...

aku guna 2 benda ni je....



PB



LACTOLITE

dua benda ni...memang berbaloi kalau dah ambik

contoh terdekat,
aku ambik dua benda ni dalam masa tak sampai sebulan, berat aku 11 kg dah turun..
so bagi aku berbaloi-baloi berbanding nak ambik terapi atau sebarang treatment...

mula2 dulu aku pun tak percaya benda ni
tapi lepas tengok hasilnya pada kak ana,
aku terus rasa teruja nak try..

sini aku nak post balik bukti2 yang menunjukkan dua benda ni mujarab sangat2...














ni la kak ana


orang kata, kalau tak cuba macam mana nak tahu hasilnya...

semua benda ada risiko, yang penting tanya diri sendiri...
puas hati ke dengan apa yang ada sekarang?

memang la kena bersyukur dengan apa yang ada
tapi tak kan la kita tak nak berubah kepada keadaan yang lebih baik kan...

so, for me, i will do the best for myself.. no matter what other say..


No comments:

Post a Comment